У статті пропонується підхід до розробки програмної системи для синтезу та анімації жестів,
емоційно-мімічних проявів на обличчі людини з використанням тривимірних моделей тіла людини.
Описуються основні вимоги до системи, проблеми та інструменти їх вирішення. Розглянуто базову
архітектуру запропонованої системи та модулі, що відповідають за генерацію анімації та її обробку на
графічних процесорах.
В статье предлагается подход к разработке программной системы для синтеза и анимации жестов,
эмоционально-мимических проявлений на лице человека с использованием трехмерных моделей тела
человека. Описываются основные требования к системе и инструменты их решения. Рассмотрены
базовая архитектура предложенной системы и модули, отвечающие за генерацию анимации, а также
ее обработку на графических процессорах.
The article suggests an approach to the software system development, dedicated to the synthesis and the
animation of the gestures and facial expressions of the emotions, based on the three-dimensional pattern of a
human body. It describes main requirements for the system, analyzing basic problems and the implements for
their solution. The article shows a basic architecture of the system, emphasizing in details its modules,
especially these ones that are responsible of the generation of the animation, its structure, the algorithm of
gestures’ combination and their graphical processing.