Разработана одна из обязательных составляющих любого компьютерного тренажера — модель навигации, или сценарная составляющая, обеспечивающая переходы между составными частями тренажера и рассмотрена ее структура. Модель навигации основана на графической спецификации языка UML и способна улучшить взаимодействие между разработчиками тренажера и его пользователями.
Розроблено одну з обов’язкових складових будь-якого комп’ютерного тренажера — модель навігації, або сценарну складову, що забезпечує переходи між складовими частинами тренажера, та розглянуто її структуру. Модель навігації базується на графічній специфікації мови UML і здатна покращити взаємодію між розробниками тренажера і його користувачами.
One of the mandatory parts of any computer simulator— the navigation model has been developed. The navigation model is part of the simulator, which provides transitions between components of the simulator and its structure is considered. The navigation model is based on graphic UMLspecification and can improve interaction between the simulator developers and its users.