При моделюванні мереж нерідко виникає необхідність урахування наслідків дій, спрямованих на погіршення роботи системи. Ці дії можуть бути результатом атаки або нескоординованості дій користувачів у самій системі. Одним з можливих підходів до аналізу такого роду ситуацій є потокові моделі (fluid models). У роботі розглядається узагальнення моделі роботи сервера, що обслуговує користувачів на випадок конфлікту. Така модель дозволяє описати атакуючі дії та поведінку системи захисту. Проводиться формальна постановка задачі за наявності інтегральних обмежень на завдання користувачів. Знайдені умови за якими гра може бути закінчена за скінчений час.
При моделировании сетей нередко возникает необходимость учета последствий умышленных действий, направленных на ухудшение работы системы. Эти действия могут быть результатом атаки или нескоординированости действий пользователей в самой системе. Одним из возможных подходов к анализу такого рода ситуаций являются потоковые модели. В работе рассматривается обобщение модели работы сервера, обслуживающего пользователей на случай конфликта. Проводится формальная постановка и анализ полученной дифференциальной игры. Найдены условия, при которых игра может быть закончена за конечное время.
In the network management systems often encountered a situation where there is a need to deal with malicious intrusion attempts aimed to obstruct overall performance. These actions may be the result of attack or another action. One of the possible approaches to the analysis of such situations are fluid models and a discrete controlled random walk models. In this work a generalization of the usual models of single server queue which can describe the attacking action and behavior of the system of protection is presented. Formulation and analysis of the problem are proposed. There is found the conditions under which the game can be finished.