Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Іванишин, Н.
dc.date.accessioned 2016-02-11T20:57:58Z
dc.date.available 2016-02-11T20:57:58Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму / Н. Іванишин // Народознавчі зошити. — 2012. — № 4 (106). — С. 719-724. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 1028-5091
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94781
dc.description.abstract У статті розглядається питання шляхів розвитку мистецтва графіки у Львові в першій третині XX ст. Звертається увага на джерела модернізму в тогочасному українському мистецтві, способи міжкультурної комунікації, адаптації найбільш значимих універсальних мистецьких стилів і напрямків (серед них — символізм, експресіонізм, футуризм, конструктивізм), які стикувалися з питомо національними стильовими ідеями (т. зв. неостилями — неовізантизм, необароко, неопримітивізм). Наголошується на деяких локально-специфічних рисах львівської графіки зрілого і пізнього модернізму, виявлених в стильовому конгломераті Ар Деко. uk_UA
dc.description.abstract In the article have been considered some problems in development of graphic art at Lviv in the period of 1900 to the mid- 1930s. Attention has been paid to sources of Modernist styling in the Ukrainian art of that time as well as to means of intercultural communication and adapting the most significant universal artificial styles and directions (as Symbolism, Expressionism, Futurism, Constructivism) joint with purely national stylistic ideas (so-called neo-styles, as Neo-Byzantine one, NeoBaroque, New Primitivism etc.). Some local specific features by Lviv graphic art of mature and late Modernism found in stylistic conglomerate of Art Deco have been underlined. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматриваются вопросы путей развития искусства графики во Львове в первой трети XX в. Обращается внимание на источники модернизма в украинском искусстве того времени, способы межкультурной коммуникации, адаптации наиболее значимых универсальных искусственных стилей и направлений (среди них — символизм, экспрессионизм, футуризм, конструктивизм), которые стыковались с чисто национальными стилистическими идеями (т. наз. неостилями — неовизантизмом, необарокко, неопримитивизмом). Акцентируются некоторые локальные специфические черты львовской графики зрелого и позднего модернизма, выявленные в стилистическом конгломерате Ар Деко. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут народознавства НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Народознавчі зошити
dc.subject Статті uk_UA
dc.title Еволюція формально-образної мови львівської графіки періоду модернізму uk_UA
dc.title.alternative On evolving of formal imaginative language of Lviv graphic art during period of modernism uk_UA
dc.title.alternative Эволюция формально-образного языка львовской графики периода модернизма uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис