Показати простий запис статті

dc.contributor.author Bulgakova, O.S.
dc.contributor.author Zosimov, V.V.
dc.date.accessioned 2021-10-30T18:07:35Z
dc.date.available 2021-10-30T18:07:35Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Reactive Programming Paradigm for Development User Intrfaces / O.S. Bulgakova, V.V. Zosimov // Control systems & computers. — 2019. — № 5. — С. 62-69. — Бібліогр.: 7 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-8145
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.15407/usim.2019.05.062
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/181050
dc.description.abstract The article discusses the relevance of using the paradigm for user interfaces development. The essence of the reactive programming paradigm, its features and disadvantages are described. The technology of reactive programming ReactiveX is considered. Features of the reactive systems implementation are described as a result of an in-depth study of the main development tools and language structures. The reactive paradigm possibilities of reducing labor costs for building valid models, minimizing errors, and efficient and quick solution of the tasks are shown on the example of the application implementation. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті. Дослідити актуальність використання парадигми реактивного програмування, як основи для розробки клієнтських інтерфейсів. Результати. В роботі розглянуто парадигму реактивного програмування, її відмінності від імперативного та функціонального програмування. Досліджена основна технологія, яка використовується сьогодні для створення додатків на основі реактивного програмування. На прикладі показано використання реактивної парадигми, яка дозволяє знизити трудовитрати на побудову валідних моделей, мінімізувати помилки, дозволяючи вирішувати поставлену задачу ефективно і швидко. uk_UA
dc.description.abstract Цель статьи. Исследовать актуальность использования парадигмы реактивного программирования, как основы для разработки клиентских интерфейсов. Результаты и выводы. В работе рассмотрена парадигма реактивного программирования и ее отличия от императивного и функционального программирования. Исследована основная технология, используемая сегодня для создания приложений на основе реактивного программирования. На примере показано использование реактивной парадигмы, которая позволяет снизить трудозатраты на построение валидных моделей, минимизировать ошибки, позволяя решать поставленную задачу эффективно и быстро. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Control systems & computers
dc.subject Intellectual Informational Technologies and Systems uk_UA
dc.title Reactive Programming Paradigm for Development User Intrfaces uk_UA
dc.title.alternative Використання парадигми реактивного програмування для розробки клієнтських інтерфейсів uk_UA
dc.title.alternative Использование парадигмы реактивного программирования для разработки клиентских интерфейсов uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.9


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис