This paper presents semantics and practical implementation of the domain-specific programming language ASAMPL. This programming language has been developed to support the efficient processing of multimodal data processing, in particular, the processing of multimedia content which components are evidently defined in terms of time. The data processing concept employed in ASAMPL is based on the data structures, operations, and relations defined in the algebraic system of aggregates. The paper explains the compilation approach used for this programming language as well as it presents the test results and their discussion.
В данной статье представлены семантика проблемно-ориентированного языка программирования ASAMPL и практическая реализация его компилятора. Этот язык программирования был разработан для обеспечения эффективной обработки мультимодальных данных, в частности, обработки мультимедийного контента, компоненты которого явно определены на временной шкале. Концепция обработки данных, используемая в ASAMPL, основана на структурах данных, операциях и отношениях, определенных в алгебраической системе агрегатов. В статье представлены основные семантические конструкции языка, которые используются для обработки данных. Кроме того, в статье объясняется подход к компиляции программ на языке программирования ASAMPL, а также представлены результаты тестов. Для сравнения результатов, полученных для языка программирования ASAMPL, тестирование проводилось также для аналогичных программ, написанных на языке программирования С, компиляция которых производилась с помощью компилятора GCC. Важным результатом тестирования является подтверждение гипотезы, что язык программирования ASAMPL позволяет разрабатывать более компактный и понятный программный код, исполнение которого требует меньше памяти.
У цій статті представлено семантику проблемно-орієнтованої мови програмування ASAMPL та практичну реалізацію компілятора для неї. Ця мова програмування була розроблена для забезпечення ефективного оброблення мультимодальних даних, зокрема, оброблення мультимедійного контенту, компоненти якого явно визначені на часовій шкалі. Концепція оброблення даних, яка використовується в ASAMPL, заснована на структурах даних, операціях та відношеннях, визначених у алгебраїчній системі агрегатів. У статті представлено основні семантичні конструкції мови, які використовуються для оброблення даних. Крім того, в статті пояснюється підхід до компіляції програм на мові програмування ASAMPL, а також представлено результати тестів. Для порівняння результатів, отриманих для мови програмування ASAMPL, тестування проводилося також для аналогічних програм, написаних на мові програмування С, компіляція яких виконувалась за допомогою компілятора GCC. Важливим результатом тестування є підтвердження гіпотези про те, що мова програмування ASAMPL дозволяє розробляти більш компактний та зрозумілий програмний код, виконання якого вимагає менше пам'яті.