Показати простий запис статті

dc.contributor.author Bulgakova, O.S.
dc.contributor.author Kudriavtsev, A.V.
dc.contributor.author Zosimov, V.V.
dc.contributor.author Pozdeev, V.O.
dc.date.accessioned 2019-12-17T18:41:47Z
dc.date.available 2019-12-17T18:41:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Algorithmic modifications in procedural generation systems / O.S. Bulgakova, A.V. Kudriavtsev, V.V. Zosimov, V.O. Pozdeev // Управляющие системы и машины. — 2019. — № 3. — С. 52-59. — Бібліогр.: 12 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 0130-5395
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.15407/csc.2019.03.052
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/161651
dc.description.abstract The Modified Diamond Square algorithm is presented, as a result of which a 3-dimensional map of the fractal surface is obtained. This method of visualization using voxels allows to generate the relief structures (caves, canyons, quarries) that cannot be generated using a regular elevation map. The result of using the modified algorithm is shown on the landscape construction. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті — представлення модифікованого алгоритму Diamond Square, в результаті роботи якого можна отримати тривимірну карту фрактальної поверхні. Методи. У середовищі Unity була створена демонстрація для побудови ігрових рівнів, яка дозволяє будувати карти на основі модифікованого алгоритму Diamond Square. В результаті своєї роботи отримаємо 3-мірну карту фрактальної поверхні, яка може бути використана у майбутніх проектах. Вихідна програма служить для демонстрації роботи алгоритму і ґрунтується на трьох сценаріях: модифікованому алгоритмі Diamond Square, допоміжних алгоритмах обробки і сценаріїв камери. Результати. В статті представлено модифікований алгоритм Diamond Square, в результаті роботи якого отримуємо тривимірну карту фрактальної поверхні. Результат використання модифікованого алгоритму показано на прикладі побудови ландшафтної конструкції. uk_UA
dc.description.abstract Цель статьи — представление модифицированного алгоритма Diamond Square, в результате работы которого можно получить трехмерную карту фрактальной поверхности. Методы. В среде Unity была создана демонстрация для построения игровых уровней, которая позволяет строить карты на основе модифицированного алгоритма Diamond Square. В результате работы алгоритма получается 3-мерная карта фрактальной поверхности, которая может быть использована в будущих проектах. Исходная программа служит для демонстрации работы алгоритма и основывается на трех сценариях: модифицированном алгоритме Diamond Square, вспомогательных алгоритмах обработки и сценариев камеры. Результаты. В статье представлен модифицированный алгоритм Diamond Square, в результате работы которого получаем трехмерную карту фрактальной поверхности. Результат использования модифицированного алгоритма показан на примере построения ландшафтной конструкции. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Управляющие системы и машины
dc.subject Applications uk_UA
dc.title Algorithmic modifications in procedural generation systems uk_UA
dc.title.alternative Алгоритмічні модифікації в системах процедурної генерації uk_UA
dc.title.alternative Алгоритмические модификации в системах процедурной генерации uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 303.721;004.03142


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис