Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Новела "Море" ("Квіти в темній кімнаті") О.Лишеги як втілення архетипу самості

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Девдера, К.
dc.date.accessioned 2019-09-01T15:34:50Z
dc.date.available 2019-09-01T15:34:50Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Новела "Море" ("Квіти в темній кімнаті") О.Лишеги як втілення архетипу самості / К. Девдера // Слово і час. — 2016. — № 10. — С. 52-57. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158453
dc.description.abstract Статтю присвячено психоаналітичній інтерпретації новели “Море” (уперше опублікованій під заголовком “Квіти в темній кімнаті”) О. Лишеги, відповідно до концепції про колективне несвідоме К. Ґ. Юнга. Твір мислиться як утілення архетипу Самості, своєрідна словесна мандала, що має символічні “верх” і “низ” – два протилежні часопростори, які розгортаються навколо головних образів “дому” й “хатки”. Названі образи розглянуто як модифікацію архетипів Персони (Маски) і Тіні. uk_UA
dc.description.abstract The article provides psycho-analytical interpretation of the short story by Oleh Lysheha “The Sea” (first published under the title “Flowers in a dark room”) in accordance with the Jung’s conception of the collective unconscious. The piece is treated as a reflection of the archetype of the Self, a mandala of words, which has symbolical ‘upper’ and ‘lower’ parts – two opposite chronotopes with the central images of ‘a house on a stone platform’ and ‘a mountain cottage’. The images are treated as having some features of the Mask and the Shadow archetypes. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена психоаналитической интерпретации новеллы “Море” (впервые опубликованной под заголовком “Цветы в темной комнате” ) О. Лишеги , согласно концепции о коллективном бессознательном К. Г. Юнга. Произведение мыслится как воплощение архетипа Самости, своеобразная словесная мандала, которая воплощает символические “верх” и “низ” – два противоположных пространства, которые разворачиваются вокруг главных образов “ дома” и “домика”. Названные образы рассмотрены как модификацию архетипов Персоны ( Маски ) и Тени. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject ХХ століття uk_UA
dc.title Новела "Море" ("Квіти в темній кімнаті") О.Лишеги як втілення архетипу самості uk_UA
dc.title.alternative Short Story “The Sea” (“Flowers in a Dark Room”) of Oleh Lysheha as an Embodiment of the Archetype of the Self uk_UA
dc.title.alternative Новелла “Море ” (“Цветы в темной комнате”) О. Лишеги как воплощение архетипа самости uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 821.161.2:82-32Лишега


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис