Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Моренець, В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-07T16:34:47Z |
|
dc.date.available |
2019-08-07T16:34:47Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Ефект високої башти / В. Моренець // Слово і час. — 2016. — № 2. — С. 28-39. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0236-1477 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158251 |
|
dc.description.abstract |
У другій частині студії (першу див. у №1, 2016) висвітлено поняття “повної присутності”, яке відповідає Кантовому “живому уявленню”, Франковому “дійсному чуттю” і найповніше вбирає у себе смисли, пов’язані з т. зв. правдивістю художнього слова та його здатністю бути важливим чинником повсякчасного витворення людського в людині; на конкретних прикладах розглянуто морально-естетичний вплив образу автора на рецепцію його художнього творива. Доведено, що художній текст і текст дійсності пов'язані між собою складним і неочевидним, але доглибним чином. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The second part of the study (see the first at №1, 2016) highlights the concept of ‘full presence’, which corresponds to Kant's ‘empirical apperception’, Franko’s ‘true sense’ and most fully absorb the meanings associated with so-called truthfulness of the writer’s word and its ability to be an important factor of creating the human in a man. Specific examples demonstrate moral and aesthetic impact of the author’s image on reception of his creation. It is proved that literary text and ‘text of reality’ are interconnected in a complex and non-obvious although profound way. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Во второй части студии (первую см. №1, 2016) освещены понятие “полного присутствия”, соответствующее кантовскому “живому представлению”, Франко “настоящему чувству” и наиболее полно впитывает в себя смыслы, связанные с т. н. правдивостью художественного слова и его способностью быть важным фактором ежечасного творения человеческого в человеке; на конкретных примерах рассмотрены морально-эстетическое воздействие образа автора на рецепцию художественного творения. Доказано, что художественный текст и текст действительности связаны между собой сложным и неочевидным, но глубинным образом. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Слово і Час |
|
dc.subject |
Погляд |
uk_UA |
dc.title |
Ефект високої башти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The effect of high tower |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Эффект высокой башни |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
821.161.2.09:7.01”20/21” |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті