Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Сучасна рецепція феномену Тараса Шевченка (неоміфологічний аспект)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Смілянська, В.
dc.date.accessioned 2019-05-12T09:01:45Z
dc.date.available 2019-05-12T09:01:45Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сучасна рецепція феномену Тараса Шевченка (неоміфологічний аспект) / В. Смілянська // Слово і час. — 2015. — № 5. — С. 3-10. — Бібліогр.: 18 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/151314
dc.description.abstract Стаття має предметом аналізу неоміфологічні концепції постаті й поезії Т. Шевченка в дослідницькій практиці 1990-х рр. Ідеться про культурологічну концепцію постаті письменника в її діахронному і синхронному аспектах, а також про комунікативну концепцію, реалізовану у творчості митця завдяки комплексу деяких авторських образів, кожен з яких зображений у двох іпостасях – як персонаж і як голос. Міфологізація поезії Шевченка полягає у виокремленні в міфосвіті його доробку трьох символічно-образних світів. Це етноміфологічний космос України, національний та соціальний міфи. uk_UA
dc.description.abstract The paper analyzes neomythological concepts of Taras Shevchenko’s figure and poetry in research works of the 1990s. It deals with the cultural concept of the writer’s figure on synchronic and diachronic levels, as well as with the communicative concept of his oeuvre brought about in some of his central characters, each of them being both a personage and a separate “voice”. The mythologization tendency peculiar of Shevchenko’s works concerns three symbolic spaces, i.e., the ethnomythological cosmos of Ukraine, the national and the social myths. uk_UA
dc.description.abstract Статья имеет предметом анализа неомифологические концепции личности и поэзии Т. Шевченко в исследовательской практике 1990-х гг. Речь идет о культурологической концепции личности писателя в ее диахронном и синхронном аспектах, а также о коммуникативной концепции, реализованной в творчестве художника благодаря комплексу определенных авторских образов, каждый из которых изображен в двух ипостасях – как персонаж и как голос. Мифологизация поэзии Шевченко заключается в выделении в мифомире его наследия трех символически-образных миров. Это этномифологический космос Украины, национальный и социальный мифы. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject Питання шевченкознавства uk_UA
dc.title Сучасна рецепція феномену Тараса Шевченка (неоміфологічний аспект) uk_UA
dc.title.alternative Contemporary reappraisal of Taras Shevchenko’s phenomenon (neomythological aspect) uk_UA
dc.title.alternative Современная рецепция феномена Тараса Шевченко (неомифологический аспект) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 82.0+ 821.161.2


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис