Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Просцевічус, В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-02T18:15:22Z |
|
dc.date.available |
2019-05-02T18:15:22Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Природа детективного оповідання / В. Просцевічус // Слово і час. — 2015. — № 4. — С. 41-49. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0236-1477 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/151297 |
|
dc.description.abstract |
У статті йдеться про фундаментальний закон естетичної трансформації в детективі.
Естетична трансформація визначається як подвійна подія становлення етичного імперативу та
інтелектуальної інновації. Вирішальною подією як створення, так і сприйняття детективної історії
виступає народження доказу. Згідно з автором подвійне відчуження як від формального закону,
так і від неформального правила уможливлює вільний та продуктивний рух сищика. Звернено
увагу на феномен сіквелу як органічної особливості детективного жанру. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article considers the detective short story as a particular case of the fundamental law of aesthetic
transformation. Under “aesthetic transformation” the author understands an event of formation of
the ethical imperative and an intellectual innovation. As a crucial event in both the creation and the
perception of a detective short story, the author posits the birth of a clue. It is the estrangement from
both a formal law and an informal rule that makes possible a free productive motion fulfilled by a
detective. Special attention is also paid to the phenomenon of sequel as an organic feature of detective
discourse. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статья посвящена анализу детективного дискурса
как частного случая фундаментального закона
эстетической трансформации. Под эстетической
трансформацией понимается двойное событие
1 ) учреждения этического императива и
2) интеллектуальной инновации. В качестве решающего
события как создания, так и восприятия детективной
истории рассматривается событие “рождения” улики.
Согласно мысли автора, двойное отчуждение как от
формального закона, так и закона неписаного делает
возможным свободное продуктивное движение
сыщика. Также уделено внимание проблеме сиквела
как органической особенности детективного дискурса. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Слово і Час |
|
dc.subject |
Питання теоретичні |
uk_UA |
dc.title |
Природа детективного оповідання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The nature of the detective short story |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Природа детективного повествования |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
82-312 .4 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті