Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Печарський, А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-20T16:13:05Z |
|
dc.date.available |
2019-02-20T16:13:05Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
У новелістичній краплині поетичного всесвіту Василя Симоненка / А. Печарський // Слово і час. — 2013. — № 9. — С. 34-43. — Бібліогр.: 18 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0236-1477 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/149319 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто новаторські елементи новелістики В. Симоненка (зб. “Вино з троянд”,
1965) крізь призму “поетичної асоціації ідей” (І. Франко), “єдності ефекту і враження” (Е. По),
ущільненості стилю із т. зв. “соколиною теорією” (П. Гейзе), символічного “демаскування
характеру” (Л. Фриде), еволюції поглиблення письменником художньо-образної системи, що
здатна підкорити часопростір рецептивній свідомості по-особливому, тобто не називаючи речі
своїми іменами. Інтерпретація художніх текстів В. Симоненка здійснюється з урахуванням їхньої
короткометражної кінематографічної інсценізації, біографічних фактів митця та соціально-
політичних подій епохи українського шістдесятництва ХХ ст. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The paper offers to look at the innovations of V. Symonenko’s short stories from the collection
“Rose Wine” (1965) through the prism of “poetic association of ideas” (I. Franko), the “unity of effect
and impression” (E.A. Poe), style condensation by means of the so called “falcon theory” (P. Heyse),
symbolic “unmasking of character” (L. Fryde), the ongoing complexifi cation of the writer’s poetological
devices that subordinate the chronotopos to the consciousness of the recipient in an indirect way, that
is, without calling things by their proper names. The interpretation of V. Symonenko’s literary texts thus
takes into account their short cinematic staging, the biographical facts of the artist, as well as social
and political events which defined the profile of Ukrainian 1960s generation. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассмотрены новаторские элементы новеллистики В. Симоненко (сб. “Вино из роз”, 1965)
сквозь призму “поэтической ассоциации идей” (И. Франко), “единства эффекта и впечатления” (Э. По),
уплотненности стиля с т. н. “соколиной теорией” (П. Гейзе), символической “демаскировки характера”
(Л. Фриде), эволюции углубления писателем художественно-образной системы, способной
покорить время и пространство рецептивного сознания особым способом, то есть не называя вещи
своими именами. Интерпретация художественных текстов В. Симоненко осуществляется с учетом их кратк ометражной кинематографической инсценировки, биографических фактов художника и социально-политических событий эпохи украинского шестидесятничества ХХ в. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Слово і Час |
|
dc.subject |
ХХ століття |
uk_UA |
dc.title |
У новелістичній краплині поетичного всесвіту Василя Симоненка |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Vasyl Symonenko’s poetic universe as seen through the ocular of his short stories |
uk_UA |
dc.title.alternative |
В новеллистической капле поэтической вселенной Василия Симоненко |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
821.161.2–2.09 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті