Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Весільний портрет на тлі міста Лева: латиномовна епіталама в Україні XVII ст.

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шевченко-Савчинська, Л.
dc.date.accessioned 2018-12-15T17:51:24Z
dc.date.available 2018-12-15T17:51:24Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Весільний портрет на тлі міста Лева: латиномовна епіталама в Україні XVII ст. / Л. Шевченко-Савчинська // Слово і Час. — 2011. — № 10. — С. 73-86. — Бібліогр.: 21 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/144294
dc.description.abstract На матеріалі латиномовної епіталами XVII ст., що належить перу Михайла Злоторовича, досліджено процес художнього освоєння дійсності, трансформації, за законами етикетного жанру, реальних осіб в літературні образи. Шляхом порівняння та аналізу епіталами й документальних джерел з’ясовуються справжні характери персонажів – представників львівського патриціату Мартина-Никанора Анчевського, Ганни Анчевської (Шимонович), Андрія Шимоновича, а також причини, що змушують автора модифікувати реальність, міра модифікації в кожному випадку та художні засоби, які для цього застосовуються. uk_UA
dc.description.abstract Basing on Latin epithalamia of the 17th century written by Mykhaylo Zlotorovych, the paper focuses on the literary explorations of reality, giving much attention to the transformation of real persons into literary characters according to the rules of this ceremonial genre. By comparing epithalamia and documentary sources, the author concludes as to the true characters of the prototypes representing the Lviv bourgeoisie (Martyn-Nykanor Anchevsky, Hanna Anchevska (Shymonovych), Andriy Shymonovych) and finds out the reasons of reality modifications as well as an extent to which the reality is distorted and the literary devices used for this purpose. uk_UA
dc.description.abstract На материале латиноязычной эпиталамы XVII в., которая принадлежит перу Михайла Злоторовича, исследуется процесс художественного освоения действительности, трансформации, по законам этикетного жанра, реальных личностей в литературные образы. Путем сравнения и анализа эпиталамы и документальных источников определяются настоящие характеры персонажей – представителей львовского патрициата: Мартына-Никанора Анчевского, Ганны Анчевской (Шимонович), Андрия Шимоновича, а также причины, заставляющие автора модифицировать реальность, мера модификации в каждом случае и художественные приемы, которые используются с этой целью. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject Ad fontes! uk_UA
dc.title Весільний портрет на тлі міста Лева: латиномовна епіталама в Україні XVII ст. uk_UA
dc.title.alternative A wedding portrait against a background of the Lion’s City: Latin epitalama XVIIcentury in Ukraine uk_UA
dc.title.alternative Свадебный портрет на фоне города Льва: латиноязычная эпиталама в Украине XVII в. uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 821.161.2 = 174:82–141”15/17”


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис