Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Еволюційні ігри в TCP мережах з політиками обмеження швидкості

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ігнатенко, О.П.
dc.contributor.author Молчанов, О.А.
dc.date.accessioned 2017-11-23T16:17:23Z
dc.date.available 2017-11-23T16:17:23Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Еволюційні ігри в TCP мережах з політиками обмеження швидкості / О.П. Ігнатенко, О.А. Молчанов // Проблеми програмування. — 2016. — № 4. — С. 33-47. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1727-4907
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/126434
dc.description.abstract Із розвитком комп’ютерних мереж і їх популяризацією, питання збереження і забезпечення їх ефективної роботи виходить на перший план. Користувачі мережі, які мають змогу впливати на обмін даними змінюючи реалізації протоколів обміну даними, створюють проблему досягнення справедливого поділу мережевих ресурсів. В даній роботі досліджується можливість співіснування різних реалізацій протоколів, які користувачі можуть змінювати з метою підвищення власної пропускної спроможності. За допомогою теорії ігор визначаються критерії існування станів рівноваги, за яких різні реалізації протоколів можуть співпрацювати і забезпечувати необхідний рівень пропускної спроможності для користувачів, а за яких певна реалізація домінуватиме над іншою. uk_UA
dc.description.abstract С развитием компьютерных сетей и их популяризацией, вопрос сохранения и обеспечения их эффективной работы выходит на первый план. Пользователи сети, которые могут влиять на обмен данными изменяя реализации протоколов обмена данными, создают проблему достижения справедливого разделения сетевых ресурсов. В данной работе исследуется возможность сосуществования различных реализаций протоколов, которые пользователи могут изменять для повышения собственной пропускной способности. С помощью теории игр определяются критерии существования состояний равновесия, при которых различные реализации протоколов могут сотрудничать и обеспечивать необходимый уровень пропускной способности для пользователей, а при каких определенная реализация будет доминировать над другой. uk_UA
dc.description.abstract Competitive development of various versions of network protocols is an essential part of computer networks. The most-used protocol today is Transmission Control Protocol (TCP). There is a large number of implementations of the TCP protocol, which differ by mechanism of congestion control. TCP develops by improving its existent implementations, vanishing some of them and via creation of a new ones. The possibility of using new versions of the protocol allows the user to increase the data rate by selecting the appropriate implementation of TCP. It is difficult to predict consequences of computer network users’ interaction in situations when many users try to achieve higher data rate by applying different TCP implementation. The actual task is to develop a theoretical and program tools to model such competitive dynamic interactions. This is the goal of my scientific-research work. Game theory, which is the theory of mathematical models of optimal decision making in situations of conflicts of interest, is the best suited to solve a particular problem because it allows you to find a solution in terms of non-cooperative interaction, which usually happens between the networks TCP-connections. This paper examines the possibility of coexistence of different implementations of protocols that users can change to improve their own capacity. It also examines games between protocols in cases when users’ packets management policies are applied. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут програмних систем НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Проблеми програмування
dc.subject Інструментальні засоби і середовища програмування uk_UA
dc.title Еволюційні ігри в TCP мережах з політиками обмеження швидкості uk_UA
dc.title.alternative Эволюционные игры в TCP сетях с политиками ограничения скорости uk_UA
dc.title.alternative Evolutionary games in TCP networks with speed restriction policies uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис