Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Рудкевич, І. |
|
dc.date.accessioned |
2010-08-16T12:33:09Z |
|
dc.date.available |
2010-08-16T12:33:09Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Образ автора в кіноповісті О.Довженка “Зачарована Десна” / І. Рудкевич // Слово і Час. — 2006. — № 11. — С. 25-30. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0236-1477 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/11227 |
|
dc.description.abstract |
Олександр Довженко і сьогодні залишається невідомим. Не тільки тому, що кожен рядок документальних свідчень про нього при найближчому аналізі виявляється цілим дискурсом, полярні точки якого — чи орієнтація на цензуру, чи проблема колективного авторства посмертного образу, чи бажання свідків епохи перекроїти життя та погляди майстра на свій лад. А найбільше завдяки багатоголоссю авторського “я”, що звучить у його творах, та багатогранним рефлексіям, відображеним в “Автобіографії” і “Щоденниках”, які й свідчать про внутрішні контроверзи авторського “я”, котре весь час перебувало у стані внутрішнього метронома, що прагнув і не міг віднайти точку спокою та абсолютного виміру. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
ХХ століття |
uk_UA |
dc.title |
Образ автора в кіноповісті О.Довженка “Зачарована Десна” |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті