Розглянуто питання адаптивної нормалізації векторів нормалей при зафарбовуванні тривимірних графічних фігур за методом Фонга. Запропоновано виконувати нормалізацію векторів нормалей на межах цифрових сегментів, на які послідовно розбивається рядок растеризації, з подальшим обчисленням значень проміжних нормалей із використанням лінійного інтерполювання за умови, що їхнє відхилення від одиничного розміру буде менше встановленого значення.
Рассмотрены вопросы адаптивной нормализации векторов нормалей при закрашивании трехмерных графических фигур методом Фонга. Предложено выполнять нормализацию векторов нормалей в граничных точках цифровых сегментов, на которые последовательно разбивается строка растеризации, с последующим вычислением значений промежуточных нормалей с использованием линейного интерполирования при условии, что их отклонение от единичного размера не превышает установленного значения.
The problems of normal vectors adaptive normalization during three-dimensional graphic figures shading using Phong method are considered. It is offered to execute normalization of normal vectors in boundary dots of digital segments, with consequent calculation of intermediate normals values with usage of linear interpolating subject to the condition that their deflection from a unit size does not exceed set value.