У статті розглянуто особливості функціонування в сонетних збірках Емми Андієвської останнього
десятиріччя (“Півкулі і конуси” (2006), “Рожеві казани” (2007)) образів геометричних фігур в ідейно-
естетичному, структурно-поетикальному аспектах, що дозволило провести типологічні паралелі між
світоглядними засадами творчості поетеси та філософськими поглядами Платона й піфагорійців, порівняти
творчу манеру поезії та малярства української мисткині з художніми засадами кубістичного мистецтва.
The article singles out the functions of geometric figures in Emma Andiyevska’s sonnets from the poetic
collections of the past decade (“Hemispheres and Cones”, 2006, “Rose Cauldrons”, 2007), concentrating
on their ideological, aesthetic, structural, and poetological aspects. This allows to draw typological parallels
between the poetess’ worldview and the philosophy of Plato and the Pythagoreans, and also to confront the
style of the Ukrainian artist’s poetry and painting with the stylistic fundamentals of cubism.
В статье рассмотрена художественная функция образов
геометрических фигур в сонетах Эммы Андиевской
последнего десятилетия (“Полушария и конусы” (2006),
“Розовые казаны” (2007)) в идейно-эстетическом, структурно-поэтикальном аспектах, что дало возможность провести
типологические параллели между мировоззрением
поэтессы и философией Платона, пифагорейцев, сравнить
ее поэтическую и живописную манеру с художественными
особенностями кубизма.