Игровые модели широко используются при решении задач реализуемости, синтеза и верификации реактивных систем. Для решения таких задач в статье рассматривается автоматный подход, основанный на понятии согласованности автоматов или их логических спецификаций. Соответствующие методы существенно отличаются от тех, которые используются в игровом контексте. Показано, как эти методы можно применять для синтеза выигрышной стратегии в игре двух лиц, не связанной с проектированием реактивных систем.
Ігрові моделі широко використовуються при розв’язанні задач реалізовності, синтезу та верифікації реактивних систем. Для розв’язання таких задач у статті розглянуто автоматний підхід, який базується на понятті узгодженості автоматів або їхніх логічних специфікацій. Відповідні методи суттєво відрізняються від тих, що застосовуються в ігровому контексті. Показано, як ці методи можуть використовуватися для синтезу виграшної стратегії у грі двох осіб, не пов’язаній з проектуванням реактивних систем.
Game models have been widely used to solve realizability, synthesis, and verification problems. In this paper, we consider an alternative approach to solving these problems based on the notion of compatibility of automata (FSMs) or their logical specifications. The corresponding methods substantially differ from those used in the game setting. We show how these methods can be used for the synthesis of a winning strategy in a two-player game, which does not relate to the development of reactive systems.